אויב מבית: הזדהו עם פשעי המלחמה – ונעצרו

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on אויב מבית: הזדהו עם פשעי המלחמה – ונעצרו

המאבק המשטרתי בהסתה ותמיכה בטרור: שוטרי מחוז ירושלים עצרו סטודנטית במכללה בירושלים, בחשד להסתה והזדהות עם ארגון טרור. מאז תחילת המלחמה נעצרו ונחקרו במחוז ירושלים 25 חשודים בהסתה לטרור או תמיכה והזדהות עם הטרור

צילום: דוברות המשטרה
21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המלחמה בישראל: לצד ההיערכות המבצעית המוגברת של מחוז ירושלים בגזרות השונות ובפרט בירושלים, המשטרה פועלת כל העת בנחישות לטיפול נחוש ובלתי מתפשר בהסתה לטרור ולאלימות במרחבים השונים.

בהתאם להנחיית מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, חמ"ל התודעה של משטרת ישראל במחוז ירושלים בשיתוף גופי ביטחון נוספים, פועל במתכונת מוגברת לניטור וטיפול בפרסומים ברשתות החברתיות השונות שבהם תכנים המסיתים לטרור ולאלימות, ובפרט הזדהות, אהדה ותמיכה במעשיו הרצחניים של ארגון הטרור ״חמאס״.

במהלך הימים האחרונים מאז פרוץ המלחמה, ביום 7.10, נעצרו ונחקרו במחוז ירושלים 25 חשודים וחשודות בהסתה, הזדהות או תמיכה בטרור, מרביתם ביצעו את המעשים ברשתות החברתיות.

אמש, חמ"ל התודעה של מחוז ירושלים ניטר ברשתות החברתיות מספר פירסומים של סטודנטית במכללה בירושלים, שפירסמה תכנים מסיתים וגילויי שמחה לפעילות הרצחנית של ארגון טרור 'חמאס'. מיד עם איתורם של פירסומים אלו, בוצעו פעולות לאיתור החשודה (20, תושבת מזרח ירושלים), והיא נעצרה אמש לחקירה על ידי שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים. בחקירתה עולה כי החשודה פירסמה מספר הודעות ברשתות החברתיות עם דברי הסתה ותמיכה במעשיו הרצחניים של ארגון טרור חמאס כגון: ״העצים אלוקים את העצב שלכם והרבה את ההלוויות שלכם, פילג עמכם, הגביר כאבכם, מראה כזה משמח, אמן״. החשודה תובא היום בבקשה להארכת מעצרה בבית המשפט.

במקרה אחר היום, שוטרי תחנת דוד במחוז ירושלים עצרו צעיר תושב מזרח העיר, שפירסם ברשתות החברתיות סרטוני הסתה ותמיכה במעשיו הרצחניים של ארגון טרור 'חמאס' כשברקע שירי שמחה. החשוד שנעצר על ידי השוטרים, הועבר לחקירה במרחב דוד.



1 תגובות

מיין תגובות